Velkommen til Sponsorløp 2014

Lørdag 7. juni arrangerer Tvedestrand fotballklubb sponsorløp for alle klubbens medlemmer. Samme dag er det åpning av badeparken, og mye liv og røre i byen. Dette er en dugnad for klubben, og alle må stille. Løpet finner sted i sentrum, og er ei rundløype som starter ved Mix-kiosken på øvre torg, gjennom gågata, opp til kirka via trappene (Lillegate) og ned kirkekleiva tilbake til Mix. Farten og antall runder bestemmer du selv, det er ikke om å gjøre å løpe fortest mulig.

Premiering:

Alle deltagere er med i trekningen av gavekort på 1000 kr fra Brekke sport. Fullfører du 10 runder eller mer kan du vinne et Gopro HD HERO 3 -kamera. Det vil også bli flott premie til den som klarer flest runder. Det laget med flest runder målt i gjennomsnitt, vinner en pizzakveld på vertshuset. Man kan også bli trukket ut til å få åpne parken sammen med ordføreren.

Alle deltagere må skaffe seg minst en sponsor som forplikter seg til å betale et avtalt beløp pr runde. Et eksempel: Du avtaler med tante at hun sponser deg med 10 kr pr runde du løper. Du løper 10 runder, og tante må overføre 1oo kr til fotballklubbens konto. Er du riktig heldig blir det i tillegg DU som vinner et gopro-kamera.

Dette er en morsom måte å skaffe penger i klubbkassa på. Du kan også utfordre andre venner og familie til å delta. Alt de trenger å gjøre er å skaffe seg en sponsor.Ta en runde blant familie og venner, skaff deg så mange sponsorer som mulig. Bruk skjemaet og gjør skriftlig avtale med hver enkelt. Dette skjema tar du med deg når du møter opp i treningstøy ved mix-kiosken for påmelding lørdag 7.juni. Påmelding begynner kl. 09.30. Da får du utdelt startnr og et kort som du klipper et hull i pr runde. Kortet leveres inn når du er ferdig.

Løpet er fra kl 10.00 til kl 11.15, med premieutdeling umiddelbart foran Mix. Vi satser på å være ferdig til åpning av badeparken, slik at dere kan avslutte med et velfortjent bad.