Veterangruppa

HYGGEKVELD FOR «VETERANGRUPPA» PÅ KLUBBHUSET

Midt i januar arrangerte Fotballklubben en hyggekveld for veteraner på klubbhuset. Invitert var både gamle spillere, ledere, trenere og det ble en alle tiders kveld der man hygget seg og fikk servert ferske reker med alt nødvendig tilbehør, inklusive godt drikke.

Oppslutningen var stor, 23 var tilstede og da var det meget fullt i det nye klubblokalet.  Praten gikk livlig rundt bordene , mange minner ble trukket frem. Flere hadde også med seg gamle utklipp med bilder og referat fra kamper både på 60, 70 og 80 tallet. Frode Andersen stod for litt høytlesning til mye latter og jubel.

Man hadde også funnet frem sangen skrevet til klubbens 70-års jubileum, «forfatter»  Willy Nylen – og Willy var ikke snauere enn at han sang den for oss mens resten av gamlekara var med på refrenget så godt de kunne.

Det ble en meget vellykket aften og enigheten var stor om at dette måtte gjentas, gjerne bli en tradisjon med samling en 3 – 4 ganger i løpet av året.

En komitee ble nedsatt og fikk ansvart for neste samlig, sannsynligvis en gang på vårparten. Komitten består av Bård Sterk- Hansen, Raine Alvestad og Oddvar Pedersen.

[lg_slideshow folder=»Veterangruppa/»]

Alle bildene er forøvrig tatt av midtbanegeneral Ivar Andersen.

[pro-player width=»640″ height=»530″]http://tvedestrandfk.no/wp-content/uploads/2013/03/fotballsangen.flv[/pro-player]