Underholdende da Hisøy slo Tvedestrand 6 – 4

Det var to gode 11-års lag vi fikk se på Lyngmyr mandag kveld da hjemmelaget møtte Hisøy til dyst. Innsatsen var stor, begge lag jobbet godt i forsvar og begge lag hadde målfarlige spisser. Det ble derfor målrikt og riktig underholdende. I 1 omgangen var effektiviteten til gjestene noe bedre enn hjemmelagets og det var derfor ikke ufortjent at Hisøy ledet 4-2 til pause, men kampen var helt jevnspilt.

Det var den også in 2 omgangen, begge lag kom til store sjanser men godt keeperspill på begge sider gjorde at det ikke var så lett å få ballen i mål. Men da Simen Solfjeld reduserte til 4 – 5 mot slutten av omgangen øynet nok Tvedestrandsguttene muligheten til et uavgjort resultat. Og det manglet ikke på sjanser, et par ganger ”så” vi nesten ballen i mål, men den gang ei. I stedet ble det Hisøy som scoret på et riktig flott angrep og fastsatte sluttresultatet til 6 – 4. Tross tap, Tvedestrand leverte en meget god kamp og med slikt spill kan seieren allerede komme i neste kamp. Dette var først og fremst en god laginnsats, kan alikevel ikke komme utenom Simen Solfjeld som scoret alle Tvedestrands fire mål.