Tvedestrand slo Risør 9 – 4

Tvedestrands G-10 år imponerte oss i store perioder av 1 omgangen. Anført av Simen Solfjeld og Marius B. Oppegaard hadde gjestene fra Risør mer enn nok med å forsvare seg. Flere av hjemmelagets spillere viste fin teknikk, gode dribleferdigheter og hadde noen supre avslutninger. Laget skaffet seg en solid 5-1 ledelse til pause.

Også i 2 omganegn var Tvedestrand det førende laget, men gjestene fra Risør hevet seg betraktelig i denne omgangen og spesielt i avslutningen viste det fikst og godt angrepsspill. Tvedestrand øket til 8-1, Risør reduserte en gang før Tvedestrand puttet sitt niende mål. Men i sluttminuttene scoret Risør to kjappe mål og fikk pyntet på sluttresultatet til 9-4 i Tvedestrands favør.

Vi gir ros til hele Tvedestrandslaget, men vi kan ikke komme utenom Simen (5 mål) og Marius (4 mål), de spilte en flott kamp og de gutta vet hvor målet står.

[lg_slideshow folder=»Gutter 10/Kamp 22.05.13/»]

Foto: OP