Tvedestrand reiste seg og vant

Gutter 19 år: Sterk 5 – 3 seier borte  mot Hånes
Tvedestrand fikk seg en nesestyver hjemme mot Grane  i forrige serierunde, men sist uke var laget tilbake på seierssporet. Etter en  godt gjennomført kamp kunne guttene returnere fra Kristiansand med tre meget  fortjente poeng og seier 5-3 over Hånes.
Best igang
Tvedestrand tok tak i kampen fra første avspark,  men scoringen lot vente på seg. I det 20 minutt ble det 1-0, målscorer var  Arnold Guddal. Kom i stor fart inn i feltet og satte ballen kontant i det  lengste hjørnet.
2-0 ble det ved Jens Haugstøyl. Han gikk høyest på  en corner og headet via tverrliggerne og i mål.
Hjemmelaget kom tilbake og klarte å redusere en  gang før pause.
Hardnet til
Det ble mange tøffe dueller utover i 2 omgangen og  det var Hånesguttene som førte an med en heller røff, til tider ufin,  spillestil. Men Tvedestrand klarte å holde hodet kaldt. Vel måtte de slippe inn  to baller i denne omgangen, men nye scoringer av Jens Haugstøyl og Benjamin  Guddal, samt et selvmål fra en Hånes forsvarer, sørget for en sikker og fortjent  5 – 3 seier.
Etter denne seieren inntar Tvedestrand 2 plass i  tabellen, tre poeng bak Trauma som dog har en kamp mere spilt. Men like bak  lurer Grane, som imponerte på Lyngmyr i forrige kamp. De er tre poeng bak  Tvedestrand igjen, men har en kamp tilgode på Tvedestrand og to på Trauma. Det  går virkelig mot en spennende serieavslutning for G-19 laget.
Arnold Guddal åpnet scoringen mot Hånes da han gav Tvedestrand 1-0 ledelse i det 20 minutt.
Her er han i kamp med en Hånesforsvarer da lagene  møttes på Lyngyr tidligere i sesongen.