Tvedestrand I tapte 2 – 8 for Øyestad

Tvedestrand møtte et meget godt Øyestadlag på Lyngmyr tirsdag kveld og selv om guttene kjempet godt og spilte en bra kamp ble Øyestadguttene for sterke. De vant 8 – 2 etter ledelse 4 – 1 til pause. Begge Tvedestrand scoringer ble satt inn av Simen Botn Stausland, forøvrig etter flott angrepsspill av hjemmelaget.

Tidligere i sesongen har det blitt to tap og en seier for Tvedestrand I. Et av tapene var nok litt ekstra «surt», det kom nemlig mot sine klubbvenner på Tvedestrand II. Tvedestrand har så mange spillere i 12 års klassen og stiller derfor med to lag denne sesongen. Og at lagene er jevne fikk man se da de møttes sist uke, men det ble Tvedestrand II som knep seieren med siffrene 5 – 4. Så gjenstår det å se om Tvedestrand I gutta får sin revansje i høstens oppgjør.

[lg_slideshow folder=»Gutter 12/Kamp 29.05.12/»]