Tvedestrand fikk sitt første poeng

Det har vært en meget mager poenghøst for A-laget denne våren og først i aller siste kamp, borte mot Lillesand skulle det lykkes. Da ble årets første poeng sikret med 1 – 1 borte mot Lillesand. Jarl Abrahamsen gav Tvedestrand ledelsen midtveis i omgangen, mens Lillesand utlignet like før pause.

– Dette var en kamp vi burde ha vunnet, forteller lagets trener Kai Thomas. Vi var faktisk litt uheldige , hadde mange store sjanser, men som så ofte før fikk vi ikke omsatt sjansene i scoring.

Nå er det sommerferie, sesongen starter ikke opp igjen før midt i august og det blir nok en tøff høstsesong for A-laget da flere av de unge spillerne som i år ble ferdige med videregående drar på skole andre steder.