Sponsorløpet 2017

Velkommen til Sponsorløp Lørdag 3 juni. Løpet starter kl. 12.00 i Tvedestrand sentrum. Løpet varer til kl 13.00 med direkte premieutdeling. Påmelding 11.30 ved Mix-kiosken.

Løype: Samme rundløype som i fjor; Gågata – Opp trappene ved Lillegate – Ned Kirkekleiva.

En tradisjon i fotballklubben: Den optimale dugnadsjobben. Skaff deg sponsorer, vær med på løpet og tenk på hvor mye klubben din tjener mens du har det gøy!! Om det er frivillig? Nei, det er jo en dugnad- og på dugnad må alle stille.

Hva er en sponsor? Jo, det er venner og familie som lover å betale for hver runde du løper, går eller krabber rundt løypa. Jo flere runder, jo mer må de betale. Det trenger ikke være så stort beløp, bare du klarer mange runderJ Ta en titt på sponsorskjema som du har fått, så finner dere ut av hvordan det gjøres.

Hva kan jeg vinne?  Alle som løper 10 runder eller mer er med på trekningen av en Ipad. Ellers er det flotte premier til den med flest sponsorer og den som klarer flest runder. I tillegg trekker vi en vinner av et gavekort på 1000 kr blant alle deltagerne..

Hvordan gjør jeg dette? Ta med skjema til familie, venner, naboer, butikker og skaff deg så mange sponsorer du klarer. Det er lett, folk liker å se deg slite 🙂

Møt opp ved Mix kl 11.30 med skjema og treningstøy, og meld deg ved sekretariatet.

Vel møtt til et meningsfullt og morsomt løp.