Spennende da Tvedestrand og Froland spilte 3 – 3

Det ble en spennende og meget severdig kamp da Tvedestrand og Frolands gutter i klassen 8 år møttes til dyst på Lyngmyr onsdag kveld i et strålende høstvær.

Lagene var jevne, spillet bølget frem og tilbake, begge lag kjempet godt i forsvar og hadde dessuten raske spisser med krutt i beina. Tvedestrands utligning til 2-2 like før pause var en riktig lekkerbisken.’

Hjemmelaget fikk frispark fra gunstig hold og Elias Botn gjorde seg klar. Han fyrte av en skikkelig kanon, traff i underkant av tverrligger, ned på sterk og inn i mål. En kjempeskudd som keeper ikke hadde snøre på.

I 2 omgangen dominerte Tvedestrand banespillet og skapte den ene store sjansen etter den andre. To – tre ganger smalt ballen i stolpen, men inn ville den ikke. Men det skulle lykkes og da var det Marius Lindberg som gav hjemmelaget ledelsen 3-2. Det så ut til å gå mot en knepen hjemmeseier, men minuttet før slutt lykkes det Froland å få ballen i mål, dermed endte det med uavgjort 3 – 3. Et resultat jeg tror alle var rimelig godt fornøyd med.

007

Marius Lindberg fyrer løs i 1 omgangen, men mål ble det ikke ved denne anledning. Marius fikk imidlertid nettkjenning i 2 omgangen.

019

Aksel Isaksen er helt gjennom, setter ballen kontrollert forbi Frolands keeper, men skuddet går dessverre i stolpen.