Målrike oppgjør for juniorlaget

G-19 år : Avsluttet med 4 -5 tap for  Grane
Tvedestrand gjorde rent bord i høstens første  kamper og spilte flere meget sterke kamper. Det har dessverre gått litt mer  trått i sesongens siste kamper. Da har det blitt fire strake tap, men det må  legges til at det har virkelig vært mye stang ut for våre gutter. Men kjedelig  har det aldri vært, det har vært meget målrike kamper, det har rent inn både  foran og bak.
5-6 tap for serievinneren Trauma og også 5-6 tap  for Imås. Med litt mer tur – og dyktig – kunne begge disse kampene endt med  seier for Tvedestrand.
I borteoppgjøret mot Lillesand ble det et stygt tap  ; 3 – 8. Tvedestrand mønstret da kun 10 spillere og holdt lenge godt følge. Men  da to av lagets spillere ble skadet og laget måtte avslutte med kun 8 mann  overtok Lillesand  og vant meget klart.
Avslutningskampen mot Grane ble nok et jevnt og  uhyre spennede oppgjør. Men så var det dette med «stang ut» da. Tvedestrand  presset stort på slutten av kampen, skapte flere store sjanser og hadde så  absolutt sjansen til å avslutte med seier. Men nok en gang ble det et surt  ett-måls tap, 4 – 5.
Mot Grane scoret Anes Dizdarevic 2, Henning Stea 1  of Benjamin Guddal 1 mål.
Dermed haver dermed Tvedestrand midt på tabellen,  men selv om det ble noen knepne tap på slutten har sesongen vært positiv og vi  håper virkelig at Tvedestrand også stiller juniorlag neste sesong. Det vil være  viktig nå som klubben ikke har A-lag i aksjon.
IMG_9833
Tvedestrands juniorlag som avsluttet sesongen med  et knepet 4 – 5 tap for Grane.
Foto: A. Aas