Høst avslutning 11.11.23

Det ble et vellykket avslutning for alle lag som representerer TvedestrandFK.

Det var fullt hus i Mjåvann idrettspark lørdag 11.11.23 der barn med familier samlet seg for å støtte opp om høst avslutning i TvedestrandFK. Det er blitt en tradisjon i klubben å holde dette i November for å markere at sesongen er over.

I år var DDD invitert for å åpne «showet» . De fremførte en flott og gøy dans. Tusen takk for at dere kom og feiret denne dagen med oss!

Alle lag fikk spille kamper, med premie utdeling etter hver kamp. Alle spillere fikk pokal og trenere fikk gavekort.

Vi har 6 dommere i klubben og disse ble gitt en ekstra oppmerksomhet til. Tusen takk for innsatsen dere legger ned!

i tradisjonens tro arrangerte vi kamp mellom det eldste laget mot trenere. I år ble det kamp mellom gutter 15 år og trenere. Det ble en veldig jevn kamp og var 2-2 etter endt ordinær spilletid. Det ble spilt 5 minutter ekstra uten at det ble scoret mål. Det hele ble avgjort på straffer. Kanskje ble det for mye nerver for guttene å takle som måte til slutt innse tapet da Jostein Langballe ble dagens helt med 2 strafferedninger for vinnerlaget(trenerne).

Høst lotteriet ble avsluttet med gevinst utdeling og flere ble kjempe fornøyd med sine gevinster.

Det er en stor bredde frivillig arbeid i klubben og alle er like viktige. Derfor ønsker vi å takke ekstra til alle som på en eller annen måte engasjerer seg i klubben. Dere gjør det mulig for at våre barn har det gøy, føler seg inkludert, utvikler seg og kjenner på mestring.

Takk for sesong 2023!

-Styret-