Fotballspillere i alle aldre fylte Lyngmyrhallen

Stor oppslutning om fotballklubbens  avslutningsfest
Det var virkelig folksomt i Lyngmyrhallen lørdag  ettermiddag da Tvedestrand Fotballklubb arrangenrte en flott fotballfest som  markerte at sesongen 2013 var over.
Her var spillere fra 6-7 års alderen og opp til  juniornivå og på de meget godt fylte tribunene var det foreldre, besteforeldre,  tanter og onkel som tilsammen utgjorde en god heiagjeng under kampene som ble  spilt.
Alle lagene var i aksjon og der var intet å si på  innsatsen, ekstra moro var det å se de aller yngste i aksjon, full innsats fra  første spark og alle mann etter ballen til enhver tid. Og smilet var hele tiden  tilstede, ingen tvil om at de hadde en hyggelig stund. Og da de yngste også  spilte 1 – 1 var jo alt som det skulle være.
Premier til alle
Etter hver kamp var det utdeling at premier til  alle spillerne, et lite minne fra sesongen som nå er slutt. Får håpe at årets  sesong har gitt inspirasjon til å satse for fullt også neste sesong. Tvedestrand  har mange aldersbestemte lag i aksjon, men det er dessverre litt tynt i de  eldste klassene. Juniorlaget hadde en bra sesong og vi håper for all del at de  også stiller lag neste år, men noe A-lag blir det nok neppe,. Det er synd, for  et godt A-lag ville vært en god inspirasjon for alle i klubben og ført til til  en bedre rekruttering. Men alt går i bølgedaler og vi får håper at det ikke går  altfor lang tid før klubben igjen kan stille et A-lag i 6 divisjon.
– Etter alle kampene og premieutdelingene ble det  hele avsluttet med trekingen i klubbens store lotteri. Der var utrolig mange  flotte gevinster og den store hovedgevinsten, et 42 tommers led-tv var det  Åsmund Løvdal som ble trukket ut som vinner.
– Hva ? Har jeg vunnet, jeg som aldri vinner, var  Åsmund’s første kommentar da vi ringte ham. Men denne gangen var det hans tur,  en forøvrig meget fornøyd vinner !
IMG_0881 IMG_0879 IMG_0874 IMG_0870 IMG_0868 IMG_0856 IMG_0861 IMG_0862 IMG_0865 IMG_0857 IMG_0855 IMG_0853 IMG_0851